tisdag 23 juni 2009

Midsommarcupcakes



Midsommaren tillbringade vi på mina föräldrars sommarstuga långt ute i havet...
Eftersom det inte finns någon el på ön bakade jag morotscupcakes några dagar innan och frös in dom färdigt dekorerade.
Jag valde att dekorera dom väldigt enkelt med cream cheese frosting och några blommor eftersom jag inte var säker på hur frostingen skulle se ut efter efter upptiningen...

Frostingen såg precis likadan ut som när jag precis spritsat den så nu vet jag det!
Cream cheese frosting går utmärkt att frysa! :-)

Cupcakesen var jättegoda och vädret underbart så midsommaren kunde inte ha blivit bättre!

En cupcake i solnedgången slår det mesta! ;-)

3 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på cupcakes med havet som bakgrund! Bra att veta att det går att frysa in cupcakes med frosting!

    SvaraRadera
  2. Fantastisk bild med havet som bakgrund!

    SvaraRadera
  3. åh så härligt det ser ut och jag måste hålla med dig, en cupcake i solnedgången är svårt att slå! :)

    SvaraRadera