måndag 20 juli 2009

Caketopper till mormors & morfars tårta




På onsdag ska vi fira min mormors 80-årsdag och samtidigt firar vi också mina morföräldrars 60-åriga bröllopsdag.

På senaste tiden har jag upptäckt hur otroligt kul det är att modellera så när jag fick uppdraget att fixa tårtor till festen bestämde jag mig genast för att försöka mig på att modellera en caketopper med mormor och morfar till av tårtorna...

Resultatet blev rätt så likt och det ska bli jätteroligt att se deras reaktion på onsdag... :-)



5 kommentarer:

  1. Nej vad de är söta! Du är jätteduktig på att modellera, jag är full av beundran :)

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Är verkligen jätte fina :)

    SvaraRadera
  3. Jättefina! Och likt mommo och moffa! Ska bli kul att se i verkligheten imorgon!

    SvaraRadera